От 15.09.2024 г. към модул „Книги за дейността“ на платформата АдминПлюс ще бъдат налични електронни дневници за входяща и изходяща кореспонденция.

 

С новата функционалност на платформата всички образователни институции имат възможност да водят в електронна среда дневниците за входяща и изходяща кореспонденция при спазване на изискванията на Наредба № 8 от 11.08.2016 г. за информацията и документите за системата на предучилищното и училищното образование.

Дневниците за входяща и изходяща кореспонденция дават възможност за:

  • водене на електронен регистър на входящата и изходящата кореспонденция с всички реквизити съгласно приложение № 2 на Наредба № 8 от 11.08.2016 г.;
  • поддържане на електронни класьори с документите към двата дневника;
  • филтриране и търсене с цел бързо намиране на документа, който е необходим;
  • печат на дневник за входяща кореспонденция и на дневник за изходяща кореспонденция с датите на тяхното започване и приключване, номерация на всяка страница и място за подпис на директора и на длъжностното лице, което води дневниците.

Безплатен уебинар

Новата функционалност за електронно водене на дневници за входяща и изходяща кореспонденция ще бъде представена по време на безплатен уебинар
на 22.08.2024 г. от 10:00 часа.
Регистрирайте се за безплатно участие в уебинара